Po bardzo oczekiwanej przez graczy premierze gry Assasin's Creed Unity okazuje się, że grze - i to delikatnie mówiąc - sporo brakuje do ideału. Ubisoft nie pierwszy już raz ogarnia fala krytyki lecz tym razem próbuje wukręcić się od odpowiedzialności. Gracze są zawiedzeni, ale nie z powodu tego co gra oferuje tylko jak działa! Do będów technicznych dochodzi kiepska wydajność, a spadki są momentami ogromne.
Co poszło nie tak? Ubisoft odpowiada, ale ich teoria dziwi graczy jak i... AMD! Zdaniem producenta problemy występują tylko na maszynach z podzespołami AMD. Cały komunikat jest sformułowany tak, jakby chieli oni przenieść dużą odpowiedzialność właśnie na AMD!
Ubisoft pisze:
"Zdajemy sobie sprawę, że wydajność Assassin’s Creed: Unity na PC może być gorsza na niektórych konfiguracjach z procesorami oraz kartami graficznymi AMD. To nie powinno dotyczyć dużej ilości graczy, ale możecie mieć pewność, że AMD i Ubisoft będą ściśle współpracować w celu rozwiązania problemów i dostarczenia większej ilości informacji w chwili kiedy tylko będzie to możliwe."
Ale wydaje mis się, że za odpowiednią optymalizację gry powienien odpowiadać producent. Poza tym gracze alarmują, że błedy pojawiają się także na komputerach z procesorami i kartami graficznymi AMD, ale i Intela. Ba, narzekają też gracze korzystający z konsol, chociaż w tych znajdują się akurat podzespoły od AMD.
Tak czy inaczej, stanowisko Ubisoftu nie jest chyba szczególnie trafne. Producent wiedział przecież,
na jakie platformy przygotowuje grę. Czy Wy również napotkaliście problemy z wydajnością Assassin’s Creed: Unity? Jeśli tak, to na jakim sprzęcie?
Poniżej możecie zobaczyć co dzieje się podczas rozgrywki w grze. Swoją drogą można to nawet wykorzystać do dobrej zabawy :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz