Operacja Vanguard:
siedem map społeczności zostało dodanych do puli Operacji Vanguard. Dostępne są one dla wszystkich za darmo:
- de_marquis, de_facade, de_season, de_bazaar, cs_workout, cs_backalley
można już nabyć dostęp do Operacji Vanguard. Kupując go, otrzymujecie:
- osobisty dziennik Operacji Vanguard
- ekskluzywny dostęp do nowych skrzynek Operacji Vanguard
- dwie nowe Kampanie
- dostęp do dwóch alternatywnych Kampanii
- monetę Wyzwania Operacji Vanguard
operacja trwa do 10 lutego 2015 roku
Wyścig Zbrojeń: przyjacielski ogień został wyłączony
-de_stmarc, de_lake i de_safehouse są teraz dostępne w trybie Wyścig Zbrojeń
-naprawiono ogłoszenie o tym, że gracz dotarł do poziomu noża
Duża aktualizacja trybu Wyścig Zbrojeń:
- de_marquis, de_facade, de_season, de_bazaar, cs_workout, cs_backalley
można już nabyć dostęp do Operacji Vanguard. Kupując go, otrzymujecie:
- osobisty dziennik Operacji Vanguard
- ekskluzywny dostęp do nowych skrzynek Operacji Vanguard
- dwie nowe Kampanie
- dostęp do dwóch alternatywnych Kampanii
- monetę Wyzwania Operacji Vanguard
operacja trwa do 10 lutego 2015 roku
Wyścig Zbrojeń: przyjacielski ogień został wyłączony
-de_stmarc, de_lake i de_safehouse są teraz dostępne w trybie Wyścig Zbrojeń
-naprawiono ogłoszenie o tym, że gracz dotarł do poziomu noża
Duża aktualizacja trybu Wyścig Zbrojeń:
- liderzy z każdej drużyny teraz są specjalnie podświetlani po ataku
- lista postępu broni od teraz wybiera losową z pięciu kategorii broni
- liczba poziomów potrzebnych do przejścia, by osiągnąć Złoty Nóż została zmniejszona do szesnastu
- dwa zabójstwa jedną bronią są potrzebne, by uzyskać awans
- dodano kilka nowych dźwięków do trybu Wyścig Zbrojeń
By poszerzyć swoją wiedzę na temat tego trybu zapraszamy tutaj
Demolka: przyjacielski ogień został wyłączony
de_shortdust dodana do trybu Demolka
Deathmatch:
- lista postępu broni od teraz wybiera losową z pięciu kategorii broni
- liczba poziomów potrzebnych do przejścia, by osiągnąć Złoty Nóż została zmniejszona do szesnastu
- dwa zabójstwa jedną bronią są potrzebne, by uzyskać awans
- dodano kilka nowych dźwięków do trybu Wyścig Zbrojeń
By poszerzyć swoją wiedzę na temat tego trybu zapraszamy tutaj
Demolka: przyjacielski ogień został wyłączony
de_shortdust dodana do trybu Demolka
Deathmatch:
dodatkowe broń w tym trybie została zmieniona tak, by wspierała wszystkie inne bronie
Rozgrywka:
kiedy przyjacielski ogień jest wyłączony, pociski nie przechodzą przez graczy
Interfejs użytkownika:
-naprawiono ikony granatów w panelu broni, gdyż wpływały one na ustawienie koloru HUD'a
-naprawiono małą tabelę wyników, która nieprawidłowo ukrywała sloty na awatary, gdy serwer był pełny. Naprawiono panel freeze'u, który nachodził na panel informacyjny
MISC:
Halloween został zakończony
-naprawiono opcję "rebuy", które nie kupowała automatycznie granatów, zestawu do rozbrajania bomby czy paralizatora
-poziom dźwięku otoczenia i w pierwszej osobie został nieco zredukowany, gdy wykorzystujemy ustawienia dla słuchawek
-podczas używania pośmiertnej kamery, gdy jesteśmy w trybie obserwatora nie jest odtwarzana muzyka
-muzyka odtwarzana po zakończeniu połówki i całego meczu nie jest odtwarzana w trybie overwatch
-naprawiono błąd, który sprawiał, że 10-sekundowa "odliczająca" muzyka była odtwarzana po zakończeniu rundy nawet pomimo ustawienia poziomu dźwięku na 0
Rozgrywka:
kiedy przyjacielski ogień jest wyłączony, pociski nie przechodzą przez graczy
Interfejs użytkownika:
-naprawiono ikony granatów w panelu broni, gdyż wpływały one na ustawienie koloru HUD'a
-naprawiono małą tabelę wyników, która nieprawidłowo ukrywała sloty na awatary, gdy serwer był pełny. Naprawiono panel freeze'u, który nachodził na panel informacyjny
MISC:
Halloween został zakończony
-naprawiono opcję "rebuy", które nie kupowała automatycznie granatów, zestawu do rozbrajania bomby czy paralizatora
-poziom dźwięku otoczenia i w pierwszej osobie został nieco zredukowany, gdy wykorzystujemy ustawienia dla słuchawek
-podczas używania pośmiertnej kamery, gdy jesteśmy w trybie obserwatora nie jest odtwarzana muzyka
-muzyka odtwarzana po zakończeniu połówki i całego meczu nie jest odtwarzana w trybie overwatch
-naprawiono błąd, który sprawiał, że 10-sekundowa "odliczająca" muzyka była odtwarzana po zakończeniu rundy nawet pomimo ustawienia poziomu dźwięku na 0
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz